Sunday 8 October 2017

Yngste Forex Trader Millionær


Hvorfor Forex har ikke produsert flere milliarder. Det er veldig vanskelig å svare på dette spørsmålet uten å få virkelige fakta fra en sentral kilde, som valutamarkedet ikke har, heldigvis eller dessverre, men du kan ta det jeg er ikke veldig sikker på om du Jeg har hørt om dette før 9 av 10 handelsmenn mister pengene sine For meg er dette sant Jeg har selv mistet penger som handler forex i begynnelsen et sted rundt 2009 Nå er det saken, forex, så mange folk kan vite, er nesten et null-sum spill Nesten, forutsatt at provisjoner eller sprer ikke eksisterer Mens du mister, er noen andre et eller annet sted å vinne. Det er slik det er. Du kan også spørre, hvorfor golf har ikke produsert mange milliardærer eller hvorfor boksing eller svømming eller vanlig kontorsjobb har t produsert mange milliardærer Vel, de har faktisk, bortsett fra at folk ser på forex annerledes Folk tviler på det og de fleste behandler det som en rask og rik ting. De kan ikke engang vurdere det som noe som kan potensielt være et yrke Poker spillere får enda mer oppmerksomhet og respekt mens andre selv kaller forex trading gambling Vel, sannhet bli fortalt, hvis du noen gang har spurt denne typen spørsmål, så forex er ikke for deg selv om det er sjansene er at Du kommer aldri til å bli en millionær. Jeg vet faktisk noen forex milliardærer og millionærer faktisk, men ikke personlig, men Joe Lewis, George Soros, Michael Marcus, Bruce Kovner, Paul Tudor Jones, Bill Lipschutz bare for å nevne noen, er noen av gurus som har tjent penger på valutamarkedet Alle disse menneskene har noe til felles De ser trender, de handler og de er veldig disiplinert. La oss ta en av dem for eksempel George Soros. George Soros er kjent som The Man Who Broke the Bank of England, Hvordan jeg ville elske å ha den slags navn er en spesiell type handelsmann som hovedsakelig handlet fundamentalt for å bryte Bank of England I en handel gikk han kort på Sterling for å tjene en fortjeneste på en milliard En handel gjort hei ma billionaire allerede Fra sit sitat her er det klart hva slags handelsmann Soros er, og faktisk svarer spørsmålet Hvorfor Forex Trading har ikke produsert flere milliarder. Jeg er bare rik fordi jeg vet når jeg er feil, jeg har i utgangspunktet overlevd ved å gjenkjenne min feil Jeg pleide ofte å få ryggsmerter på grunn av det faktum at jeg hadde feil Når du tar feil må du kjempe eller ta en tur Når jeg tar avgjørelsen, går ryggsmerten bort. De fleste handlende kan ikke engang fortelle når de går galt eller ikke aksepterer deres svakheter og korrigere dem Emotions constrict dem, til slutt dreper dem. Joe Lewis er en milliardær, han begynte å handle forex på 1980-tallet og kjøper og selger valutaer. Han er profesjonell forex-handelsmann og han er verdt 4 7 milliarder kroner av dette å skrive sannsynligvis mer Når du leser dette, er disse gutta annerledes, tar han risiko og vinner Før han begynte å handle forex, solgte han sin familiebedrift. Ville du ha det gøy å gjøre noe som dette, ville jeg ikke, fordi jeg ikke har det e noen familiebedrift i utgangspunktet Men hvis jeg gjorde det, ville jeg faktisk gjøre det Jeg respekterer forex nok til å kalle det mitt yrke, og dette er det som fanger meg 90 av forexhandlere vinner ikke miljonærer fordi du vet hva, hvis de selger sine familievirksomhet, ville de risikere om lag 30 av deres margin på en enkelt handel Nå som s selvmordsløs De mister Problemet her er, Hvis jeg solgte min familiebedrift eller noe som helst verdifullt for å komme inn forex, ville jeg ikke risikere mer enn 1 av det på en enkelt handel På den måten har jeg nok margin til å støtte meg når ting går galt, jeg kan gjøre en tapende strek, men en risiko ville sette meg tilbake i spillet, da ville jeg rette feilene mine, begynn å holde en handelslogg hvis du ikke t og gå videre. Hvis du er ganske ny til handel eller en total nybegynner, vil jeg anbefale ikke å risikere mer enn 2 av hovedstaden din når som helst. Uansett hva Noen ganger tror du kanskje du vet nok, men stol på meg, det nok er ikke nok Gjør det en regel at du ikke kommer til å risikere 2 av din t otal margin Hold deg til denne planen, og du vil være på vei til å bli en bedre handelsmann enn du allerede er La oss si at du begynner å handle med totalt 1 000 2 av dette er 20, dette kjøper deg 1000 enheter sier USD JPY står ved tidspunktet for denne skrivingen på 117 67 spørspris Hvis jeg vant 7pips, for eksempel ville jeg ha 0 59 ekstra For meg er dette nok, for de fleste handelsmenn er dette, og det er akkurat hvorfor de mister og hvorfor det ikke er så mange milliardærer som andre forventer Hvis jeg handlet 10 ganger min hovedstad, ville dette vært 5 9 fortjeneste. Å gjøre dette konsekvent ville være en god nok fortjeneste ved slutten av hver måned. Få forexhandlere som er milliardærer, følger enkle regler som disse. De de er ikke grådige, de tar følelser ut av dette De er disiplinert og de vet når de går galt De tar vare på dårlige beslutninger og retter dem i neste handel. Jeg kunne fortsette å snakke om spesialtegnene til de mange forexguruer på planeten, men jeg er ikke sikker på hvordan dette ville forandre deg som handelsmann Hvis du har litt fritid, lærer Google dem om strategiene sine og bruker dem selv. Det trenger ikke å være en reell konto. Kanskje du ikke har vært en milliardær, men da kom ikke dette spørsmålet til å skje i hodet ditt fordi en halv million vil være god nok til at jeg slår meg i vei. Behøver deg alt det beste i dine bestrebelser som en forex-aktør. Slett Posts. Alex Hope, 23-år gammel millionær, arrestert i Storbritannia for handelssystemet. I mars 23- år gammel britisk utenrikshandel trader Alex Hope gjorde overskrifter for å ha brukt mer enn 320.000 på champagne på en nattklubb i Liverpool. En måned senere, er han tilbake i nyhetene. Men denne gangen, i stedet for libations, handler det om påstander. ble arrestert tirsdag av UKs Financial Services Authority, mistenkt for å være involvert i en uautorisert valutahandel, rapporterte City AM sin publicist, som fortalte City AM at Hope nektet påstandene, ikke hadde noen kommentar når han kontaktet The Huffington Post. A. Litt For mer enn en uke siden kom Hope til HuffPosts kontorer for å snakke om hans lidenskap for handel med utenlandsk valuta og publikums blandede reaksjon på nattklubben hans tilbringer spree. Kledd i en skarp marineblå drakt og iført en dyr klokke med et par hvite Atletisk sokker, Hope snakket om hans meteoriske oppgang til handelsstjerne, hans aversjon mot kjendis-livsstilen og hva det betyr å splurge fornuftig. Men med tanke på de siste hendelsene, kan Hope s kritikere føle seg berettiget til å fordømme sin dekadente visning av rikdom blant en kampende global økonomi Og fansen som gratulerte Hopes suksess, og spurte om handelstips via sin Twitter-konto kunne ha andre tanker. Her er hva Hope måtte si da han besøkte HuffPost i forrige uke, før arrestasjonsnyheten brøt. HuffPost Du lærte deg Foreign Exchange markedet Hvorfor tror du at du har vært så vellykket. Hilsen Håper Fordi jeg bokstavelig talt har viet hele mitt liv til det, har jeg jobbet ekstremt hardt, selv når venner fester på helger og dette og det Det var ikke meg Jeg er ikke en storhodet, men jeg tror at psykologien min er bare utrolig. Slik jeg tror, ​​jeg er nesten som en robot når jeg handler. HuffPost Så heldig kommer det ikke inn i ligningen. Alex Hoppe Folk sier alltid at det er gambling Å gjette er gambling, å vite hva du gjør gjør tilsvarer en beregnet risiko. Hvis jeg krysser veien og jeg blir slått av med en buss, det er en gambling jeg tok, men hvis jeg skal krysse veien , og jeg ser til venstre, jeg ser rett ut og jeg blir fortsatt slått av med en buss, det er OK fordi jeg analyserte situasjonen Det er forskjellen mellom handel og gambling. HuffPost Hvorfor Foreign Exchange. Alex Hope Grunnen til at jeg handler utenlandsk valuta og ikke aksjemarkedet er fordi å tjene penger på aksjemarkedet må du vite innsiden og hva som skjer. Det kalles insiderhandel. Egentlig vil du ikke være en del av det fordi det er åpenbart ulovlig. Men valutamarkedet er et så stort marked det er lettere å gjøre det bra fordi jeg ts lettere å forutsi. HuffPost Du har hatt mye suksess og eksponering nylig Hva er det som å være 23 år og feste med britiske fotball stjerner og celebs som Katie Price. Alex Håper For meg det er ikke min livsstil Hva jeg har vært gjør de siste fem årene jobber og lærer utenlandsk valuta Så å gå ut en natt og få så mye medieoppmerksomhet, det er ganske morsomt Men jeg er ikke starstruck eller noe sånt, jeg er veldig ydmyk fyr Det er ikke mange mennesker jeg idoliserer fordi hvis du konsentrere deg om å være som dem, hvordan kommer du til å bli som deg selv. HuffPost Hva skjedde kvelden du kjøpte Spades ess. Håper jeg ble invitert til en klubb i Liverpool Det er denne store flasken champagne kalt Spades eske, 30 liter, det er en helt unik flaske. Folk som Jay-Z har kjøpt den. Det er spesielt laget i Frankrike. Jeg er ikke en drikker i det hele tatt, men jeg har alltid ønsket å kjøpe denne flasken. Og jeg tenkte på meg selv, Jeg behandler meg aldri, jeg har ikke en prangende bil, men hvis jeg gå ut, la meg kjøpe denne flasken, og for meg vil det være som en prestasjon ting å si jeg har gjort det bra, jeg har det litt moro og det er det Det var mer for de andre menneskene rundt meg Jeg brukte mye av penger på en nattklubb for en normal person, men for meg var det ikke så mye på grunn av det faktum at jeg har gjort det veldig bra i mitt felt. HuffPost Fikk du hele 320.381 65 bill. Alex Hope Ja, jeg plukket opp omtrent 80 prosent av billen Men den unike flasken var noe jeg betalte for og var glad for å betale for fordi det var noe jeg virkelig ville ha, jeg tror bare at tre eller fire mennesker i verden noen gang har kjøpt det, så jeg er den yngste det er som veldig pent jeg fortalte deg, Jay-Z s kjøpte den og å være assosiert med noen som det bare ved å kjøpe en flaske champagne er ganske fin. HuffPost Hva er ditt svar på all kritikk. si 90 prosent av kommentarene har vært positive, men du re alltid kommer til å få negative kommentarer som om noe det er lik e Beyonc Hun er flott sanger, hun har gode videoer, og du har 99 prosent gode kommentarer, men du vil alltid ha en eller to personer som kanskje sier at jeg ikke liker det. Men det kommer bare med noe territorium når du har det bra med å vær ganske stumt Jeg har klaget det bra, så det gjør det ikke forstyrre meg. Sukkepost Hvor mye er du faktisk verdt. Høyt håper Det er i millionerene. Mitt kortsiktige mål er å heve ganske mye penger. Forty, femti millioner ville være bra i de neste fem til ti år For noen, min alder i Storbritannia, gjør jeg det veldig bra. HuffPost Du tweeted en lenke til en personlig finansartikkel fra forrige uke som rådet folk til å splurge fornuftig. Tror du at Spades ess var en fornuftig splurge. Alex Hope Splurge er et unikt ord, det er det. Du kan se på det fra en god følelse eller en dårlig følelse, men splurging er åpenbart å bruke og det handler om å bruke ansvarlig. Jeg liker å kjøpe klær, jeg vil innrømme at jeg ma shopaholic Det er ingenting galt i det. HuffPost Hva skal du gjøre for din 2? 4de bursdag En annen flaske Ace of Spades. Alex Håper Nah, jeg tror jeg kommer til New York og har en stille en på en restaurant jeg skal gå til som Lavo eller Tao et sted som det. Se nedenfor for å se de ulike sidene av handelsmannen , partier og nå mistenker, Alex Hope. Thread Hvorfor er alle vellykkede handelsmenn millionærer. Hvorfor er alle vellykkede handelsmenn millionærer. Dette er et ærlig spørsmål Hvorfor er alle vellykkede handelsmenn millionærer. Hvis du konsekvent handler med minst en 55 eller bedre suksessrate måned etter måned, hvorfor er du ikke millionær Jeg vet at du vil ha dårlige dager, men jeg leser noen mennesker har 80, 95 vellykkede handler nesten hver dag Så hvis du stadig har vellykkede handler, kan du bare fortsette å øke mengden du handler i stedet av handel én enhet, handler 10 enheter om gangen eller 100 enheter Jeg vet at du trenger pengene for å sikkerhetskopiere handelen, men vi kan si at du starter med 10K, og du lykkes med å lage 100 pips om dagen Start handel med en enhet, om 10 dager har du doblet pengene dine, så du begynner å handle to enheter om gangen, 10 dager, 20K er nå 40K Dobbel igjen, 30 dager etter at du begynte å handle, er 10K nå 80K 40 dager 160K, 50 dager 320K 60 dager 640K, 70 dager 1 28 Million Vekstraten er eksponentiell hvis du gjorde dette. Jeg er sikker på at det er mange handelsfolk der ute som lett gjennomsnittlig 100 pips om dagen Igjen vet jeg at det vil være dårlige dager, men hvis suksessraten din er ganske konsistent i løpet av en måned og du har et godt pengestyringssystem fint SL med minimal risiko, hvorfor ville du ikke være millionær eller en milliardær. Originally Posted by mikemadman. Dette er et ærlig spørsmål. Hvorfor er alle vellykkede handelsmenn millionærer. Hvis du konsekvent handler med minst en 55 eller bedre suksessrate måned etter måned, hvorfor er du ikke en millionær Jeg vet at du vil ha dårlige dager, men jeg leser noen mennesker har 80, 95 vellykkede handler nesten hver dag Så hvis du stadig har vellykkede handler, kan du bare fortsette å øke beløpet du handler Inst ead å handle en enhet, handle 10 enheter om gangen eller 100 enheter Jeg vet at du trenger pengene for å sikkerhetskopiere handelen, men vi kan si at du starter med 10K, og du lykkes med å lage 100 pips om dagen. Start handel med en enhet , i løpet av 10 dager har du doblet pengene dine, så du begynner å handle to enheter om gangen, 10 dager, din 20K er nå 40K Dobbel igjen, 30 dager etter at du begynte å handle, er 10K nå 80K 40 dager 160K, 50 dager 320K 60 dager 640K, 70 dager 1 28 millioner Vekstraten er eksponentiell hvis du gjorde dette. Jeg er sikker på at det er mange handelsmenn der ute som lett gjennomsnittlig 100 pips om dagen Igjen vet jeg at det vil være dårlige dager, men hvis suksessraten din er ganske konsistent i løpet av en måned, og du har et godt pengestyringssystem fint SL med minimal risiko, hvorfor ville du ikke være millionær eller en milliardær. Fordi for å fordoble pengene dine på 10 dager, må du risikere en vanvittig mengde penger per handel. hva som vil skje er at til slutt vil du treffe en tapende strikke og yo din konto vil krympe ned til ingenting. Se på det på denne måten Hvis du har 10 000 og risikerer 10 per handel, kan du doble pengene dine på om lag 10 dager. Men når ikke hvis du treffer en 5-handels-tapende strikke, har du mistet halvparten av pengene dine. Du da må ikke bare begynne igjen, men du må gjenoppbygge dine tapte penger først. Den eneste måten å få en konto til å lykkes på lang sikt, er med langsom og stabil fortjeneste. Du ser ikke for mange forex millionærer ennå, fordi detaljhandel forex markedet har bare eksistert i ca 10 år, og det tar omtrent den tiden å bygge opp en 10.000 konto til en million dollar. Forex hadde vært rundt sice begynnelsen av tiåret, og for det andre tar ikke 10 år å konvertere 10g re - evaluere regnearket ditt - 30pips en dag med risiko 2 du kan skjule 10g til en million i et år. Mitt regneark virker bra, jeg regnet ikke med å beregne noe med en 2 per dag-figur fordi disse tallene ikke er realistiske. Jeg er sikker Noen handlende kan gjøre 2 per dag, men 99 av handelsfolk ikke så jeg tror ikke det er et godt antall å bruke til å måle når den gjennomsnittlige handelsmannen skal være millionær. Spørsmålet var hvorfor ikke alle vellykkede handelsmenn millionærer Jeg er enig i at et par gutter kan ha gjort det, men sier at det er s statistisk mulig svarer ikke Mikemadman s spørsmål. Sist redigert av phil838 06-21-2009 kl 06:32 Reason spelling. Banned Junior Member. Join Dato Feb 2009 Innlegg 34.Making 2 om dagen kan gjøres 2 av 500 er 10 Du kan handler 1 minilot og gjør 10 i en eller to handler. Risikostopp-lossestørrelsen. Årsakene til at de fleste handlende ikke lykkes, er at de ikke stopper dagen etter at målet er nådd. De er utålmodige og ikke vent på det beste entry. they forsøker å handle ut i stedet for å stoppe ut. De hører på folk på forum eller på seminarer. De overtrer. De holder seg ikke med ett par eller en metode som er lang nok til å profitere. De bruker kompliserte systemer som ikke har en positiv forventning. De bruker SL og TP som ikke har hav ea positiv forventning. de forstår ikke risiko, stopper tap og stillingsstørrelse. Sist redigert av ToddWeek 06-21-2009 klokken 12 42 PM. Fordi for å fordoble pengene dine på 10 dager, må du risikere en vanvittig mengde penger per handel. hva som vil skje er at til slutt vil du slå en tapende stripe og kontoen din vil krympe ned til ingenting. se på det på denne måten hvis du har 10.000 og risikere 10 per handel da kan du doble pengene dine på ca 10 dager men når ikke hvis du treffer en 5-handels-tapende strikke, har du mistet halvparten av pengene. Du må da ikke bare begynne igjen, men du må gjenoppbygge dine tapte penger først. Den eneste måten å vokse en konto vellykket på langsiktig, er med Langsom og stabil fortjeneste Du ser ikke for mange forex millionærer ennå, fordi detaljhandelsmarkedet for valutamarkedet bare har eksistert i ca 10 år, og det tar omtrent så mye tid å bygge opp en 10.000 konto til en million dollar. Du trenger ikke å risiko 10 av kontoen din per handel Hvis du dobler din 10.000 accou nt hver dag, så treffer du million dollar markeringen i 10 dager RISK STOP LOSS POSITION SIZE. If du risikerer 2 av kontoen din som er 200. Du handler 10 miniloter på 10 per pip. Det betyr at du har en 20 pip SL. Hvis du risikere 10 av kontoen din som er 1000. Du handler 100 miniloter på 100 per pip. Det betyr at du har en 10 pip SL. Du handler 50 miniloter ved 50 per pip. Det betyr at du har en 20 pip SL. Du handler 25 miniloter på 25 per pip Det betyr at du har en 40 pip SL. De manglende delene er. Hva er forventningen til systemet. Hva er frekvensfordelingen av handelsområdet etter oppføringen. Når du svarer på disse spørsmålene, kan du velge et stopptapbeløp som gir mening.

No comments:

Post a Comment